söndag, juli 20, 2008

Trevlig helg

Det var musikfestival på Tyrolen i helgen och jag var där i regnet, avnjöt spelglada Eldkvarn, komplett med regndans, och fick ett plektrum av gitarristen Carla Jonsson. Dessutom fyndade jag Martin Scorseses genombrottsfilm Mean Streets på DVD och blev glad av Maets Dominos skramliga surfrock.
Idag njuter jag av att inte göra något alls. Veckans enda lediga dag. Slappnade av med lite städning (jo, det är avslappande) och har tittat på Broken Flowers. Nu ska jag lägga mig på altanen med popkulturella månadsmagasinet The Word.
Dagens i-landsproblem: Vid 21:00 börjar Batman Begins och vid 22:00 börjar Jaws 4. Vad gör man?
Dagens låt är Ta Min Hand av Eldkvarn.

Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida