fredag, februari 01, 2008

Jag såg i tidningen

En kändis jag inte tidigare hört talas om är just nu aktuell i ett program av den sorten som Agneta Sjödin brukar vara programledare för. Kändisen får en småbesatt beundrare efter sig. Beundraren lägger bajs i kändisens brevlåda. Det finns två saker jag funderar på.
1: Hur tänker kändisen? Yes! Bajs i brevlådan! Löpsedel! Publicitet!
2: Hur tänker beundraren? Hur ska jag få henne att se mig? Blommor? Choklad? Bajs?
Vad kostar det att skicka bajs till Australien? Kate Blanchett, jag vet vad du bor. Nej, det gör jag inte. Doh!

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Blogger Nicklas sa...

Bajs är ändå en personlig gåva.

6:30 em  
Blogger Fredrik Adolvsson sa...

Nicklas: Nej. Jag kollade upp på Aftonbladet, det var hundbajs som skickades och jag tycker inte hundbajs är speciellt personligt alls. Det är som att ge en plastblomma istället för en riktig ros, eller whiskey istället för whisky. Om beundraren inte anstränger sig en smula och skicka en ordentlig klump av sitt eget passionerat uttryckta bajs, då kan det lika gärna vara.

12:01 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida