fredag, januari 25, 2008

Galna män på nian (och Rom i regnet)

Jan Gradvall skrev förra veckan en krönika i Dagens Industri där han lovordade tv-serien Mad Men. Eftersom jag litar på Gradvall blev jag nyfiken. Den går på Kanal 9 och jag är en av de ca 37 personer i Sverige som har Kanal 9 så det är lika bra att passa på. På söndag klockan 21:00 går de två avsnitt som hittills sänt - det råkar för övrigt vara just de två avsnitten jag missat. Vilken slump.
Det enda jag vet är att Mad Men utspelas på en reklambyrå på sextiotalet och att en av Sopranos-hjärnorna ligger bakom. Här kan man läsa mer.
Den tredje februari börjar förresten säsong två av Rome på samma kanal.
Det kanske är lika bra med en regnig vår?
Dagens låt är Solglasögon av Docenterna.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida