lördag, maj 24, 2008

I vilket en vänlig hand klappar mig omtänksamt på axeln

Var alldeles nyss och bläddrade i en skivrea på vägen hem från jobbet. Hittade en dubbelsamling med Dolly Parton för 89 kr som innehöll alla låtar man kan begära - utom en: Shine. Tyckte ändå det var en bra affär och plockade upp den och fortsatte bläddra. Hittade en dubbelsamling till med Dolly Parton, denna gång för 59 kr. Den innehöll exakt samma låtar som den förra, med ett undantag. Sist på CD 2, spår 19: Shine. Jag vet inte vem det var som bestämde sig för att Ola är en trevlig kille som förtjänar ett leende, men där var det. Lägg till detta en samling med välkoreograferad soulpop med The Supremes och jag tänker i alla fall inte klaga.
Schysst inledning på helgen. Nu kan det bara gå utför.
Dagens låt är Twenty Nine av Ryan Adams.

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vem som tycker Ola är en trevlig kille?

Antagligen någon som inte känner honom.

HAHAHA!

6:02 em  
Anonymous Anonym sa...

Tycker att Dolly Parton är en mardröm utan slut-inte låtarna men hennes person!MVH Gladiatan

7:31 em  
Blogger Ola Claesson sa...

Gladiatan: Jag håller inte med, men jag förstår vad du menar. Om du förstår.

8:51 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida