tisdag, maj 20, 2008

I vilket jag säljer mig

Ponera att man råkar se en lista över Sveriges mest lästa bloggar. Ponera att man forskar lite. Ponera att man vill ha fler läsare.

Idag har jag shoppat. Hittade EXAKT likadan väska som Paris Hilton hade på bild i senaste Klick! För bara 1200 kr! Fatta! Jag dööööör! Fattar ni Paris och jag har samma väska! Förra veckan hittade jag samma sandisar som Ebba von Sydow skrev om. Jag är bara sååå lycklig. Jag bryr mig inte ens om att skolan är skit och Putte är dum i huvvet, lixom. Har han samma väska som Paris Hilton? Ikväll är det världens bästa MELODIFESSI och ska jag titta eller ska jag titta? Ja! Det ska jag! Det är helt sjukt hur många som kommer titta! Typ alla titta på det och typ alla är lixom nä! Ja tittar inte! Fet chans att inte dom tittar lixom. Vi ba tittar VARJE GÅNG! Anders Nunstedt i X-pressen (han är typ flint) säger att Sverige är bland de bästa låtarna. Hajja att vi är BÄST! Vi kommer sopa! Nu ska jag ringa mina galpals och de kommer fatta att min väska rockar! Ha´re!
Dagens låt är Cunts Are Still Running The World av Jarvis Cocker.

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Tapeworm sa...

Ha! Fan vad träffande! Jag tyckte inlägget var roligt, men när jag såg dagens låt trillade jag av stolen av skratt.

4:53 em  
Blogger Ola Claesson sa...

Men tanke på dina ledbesvär kanske jag ska be om ursäkt för att du trillade av stolen. Hoppas du landade mjukt. Låten är dessutom jäkligt bra.

12:37 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida