söndag, maj 18, 2008

Ett litet steg för en alfahanne

I vanliga fall brukar en promenad runt sjön kräva i lösa slängar 8000 steg. Igår gjorde jag samma runda på strax över 4000 steg. Det kan bero på mina extra manliga långa steg som jag kan göra eftersom jag har så manliga supermuskulösa ben. Det kan vara sjön som blivit mindre. Det kan också vara så att min stegräknare har mucklat, men det verkar lite långsökt.
På tisdag jobbar jag bara till lunch och då ska jag ta samma promenad och se hur många steg det blir. Charmigt autistiskt av mig.
Innan dess ska jag se om jag kan läsa ut den här som får Stalinbiografin jag läser parallellt att framstå som sansad. Kanske även hinner påbörja säsong tre av den brittiska agentserien Spooks.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida