fredag, februari 29, 2008

Wallander: Afrikanen

När TV4 inte frälser oss med sin fina serie Beck-filmer frälser de oss med sin fina serie Wallander-filmer istället. För att folk som gillar Wallander-filmerna ska kunna skilja Wallander-filmerna från varandra har TV4 gett Wallander-filmerna olika namn. Den Wallander-filmen som går nu på söndag heter Wallander: Afrikanen. Smaka på den titeln en gång till. Wallander: Afrikanen.

Här är några andra filmer från det förflutna som har strävat efter samma princip:

Hajen 4: Afrikanen
Sällskapsresan 3: Afrikanen
Ett Monster Till Svärmor: Afrikanen
The Sound Of Music: Afrikanen
They Shoot Horses, Don´t They: Afrikanen
Asian Babes: Afrikanen
Den Tunna Röda Linjen: Afrikanen
Ett Päron Till Farsa På Semester I: Afrikanen
Nu slutar jag innan ni skrattar ihjäl er.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Tapeworm sa...

Om jag känner dig rätt, satt du i din ensamhet och skrattade dig blå när du kom på "Ett Päron Till Farsa På Semester I: Afrikanen"... Det hade jag gjort.

12:44 em  
Blogger Ola Claesson sa...

Så var det inte alls. Jag kände mig rimlig och sansad när jag skrev det där.

6:06 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida