onsdag, oktober 17, 2007

Det börjar verka vendetta, banne mig

Jäklar. Söndagens avsnitt av Sopranos var inte att leka med. Jag hade förvisso inte väntat mig att de skulle sitta och äta glass framför Svensson, Svensson. Men ändå. Fullt så hårda puckar hade jag inte riktigt väntat mig. Mycket gåshud blev det.
För att undvika spoilers skriver jag lite murvligt. Någon sköt någon, någon annan hamnade i koma pga att någon gjorde något mot någon. Ytterligare en annan någon tror att någon gjorde något mot någon för att någon annan gjorde något annat mot någon annan. Det var, bevisligen, klassiskt maffiadrama.
På söndag är det slut. Det sista avsnittet av en serie som jag storögt har följt från a till ö. 86 avsnitt av blod, svett, tårar och mer blod. Och jag kan inte låta bli att undra om någon överlever. Spännande fortsättning följer.
Dagens låt är Everybody´s Been Burned av The Byrds.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida