torsdag, augusti 10, 2006

Ingen vettig rubrik idag heller

Jag skulle berätta om min vecka. Kan tyvärr inte komma ihåg något. Jag vet att jag har jobbat, men det är inte särskilt intressant att skriva om. Jag har en klar minnesbild av att jag var ute och gick i söndags. Det var en skön sommarkväll och jag mötte 30 000 myggor och Växjös fetaste katt. Men sedan dess? Något måste jag väl ha gjort? Jag har i alla fall sovit gott. Det tycker jag om. När jag var liten hade jag en konstant rädsla för att inte kunna somna. Det var inte roligt. Men sedan förklarade morfar: har det varit någon natt när du inte har kunnat somna? Han hade en poäng, som alltid. Men det var jobbigt att tänka på det. Antar att jag mår bättre nu.

Inatt har jag i alla fall sovit gott. Tack för hjälpen.

Och meningen med dagens inlägg? Undrar jag också.

Dagens låt är Continuation av John Vanderslice.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida