söndag, maj 21, 2006

En veckas yrsel

Förra måndagskvällen satt jag och pratade i telefon. "Du låter sjuk", sa hon. "Nej, det är jag inte", svarade jag. Trodde bara jag hade något litet med halsen. Men senare på kvällen pratade jag med Rolf, febern slog till som ett schvizch och jag fattade ingenting. Ibland förstår man att man håller på att bli sjuk, ibland fattar man inget förrän det är för sent.

Idag har jag varit utomhus för första gången sedan dess. Inte för att jag är 100 procent frisk, men för att skolsaker måste skötas. Jag är kanske 95 procent frisk. Det får duga. Har skrivit lite på uppsatsen under min sjukdom, men vet inte vad jag skrivit. Mailade dessutom iväg den idag till resten av gruppen. Ska bli intressant att se vad det var jag skrev. Hoppas det var något relevant.

Dagens låt är Kashmir av Led Zeppelin.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida