söndag, april 05, 2009

Robinson börjar tydligen komma igång

http://janrume.files.wordpress.com/2008/09/crying-child.jpg

Robinson
-deltagare beklagar sig i Aftonbladet över att han blivit ojuste klippt och framställs som en töffe i programmet. Å ena sidan borde han förstått att allt vinklas och å andra sidan har han bevisligen sagt det han bevisligen säger.

Samma Robinson-deltagare berättar i Expressen hur han mutade vakterna för att få mat medans hans lagkamrater svälte.

Jag tänker inte ställa mig i moralledet för att beklaga mobbnings-tv:n, barn har vetat i alla tider hur man mobbas - skyll inte på tv:n, kära föräldrar. Jag tycker det är underhållande med folk som står i ett hörn och skyller ifrån sig.

Men om ni ser mig stå i ett hörn och skylla ifrån mig är det bara klippt på ett elakt sätt. Jag var inte ens där när det hände.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida