torsdag, april 02, 2009

Om man kritiserar måste man berömma också

http://www.wightfarmholidays.co.uk/islandinfo/images/Squirrel-adult.jpg
Förra veckan skrev jag om att Alfakassan krånglat med utbetalningen under en längre tid efter principen en-komplettering-åt-gången. Förra veckan fick jag årets första utbetalning, i alla fall för två av de tre månader de hamnat efter. Intressant att notera är att pengarna betalades ut innan de rimligtvis kan ha fått min senaste komplettering. Så hur viktig kan den ha varit? Men men.

Idag fick jag besked om att de beviljat mig 300 ny ersättningsdagar. Det var trevligt. Arbetsmarknaden är som den är just nu och nu kan jag andas ut lite. Tack för det.

Ekorren på bilden har inget med saken att göra.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida