tisdag, juli 08, 2008

En massa mazariner

I två veckor har jag väntat. En förpackning mazariner på väg mot bäst före-datum. Om ingen köper den kan jag ta hem den. Varje gång någon har ställt sig vid kakhyllan har jag blivit orolig. Men så, idag, var det dags. De här mazarinerna har gått ut, de kan vi inte sälja. Är det någon som vill ha dem? Om ingen vill ha dem kan jag ta dem. Jag kan ta dem om ingen vill ha dem, vi kan ju inte sälja dem, de har gått ut, passerat sitt datum, kan inte sälja dem, vill någon ha dem? Vill någon ha dem?
Ingen ville ha dem. Jag tog dem. De är mina. Bara mina. Mina mazariner. 16 stycken mazariner. Bara mina mazariner. 14 kvar. Snart färre än så.
Mazarinfrossa. Take no prisoners!
Dagens låt är Sugarhigh av Danko Jones.

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Blogger Nicklas sa...

Din snåla fan.

8:32 em  
Blogger Ola Claesson sa...

MO-HA-HA!

12:19 em  
Blogger Tapeworm sa...

nicklas:
-"-

10:17 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida