torsdag, juli 03, 2008

Jag bär Dannebrogen på mina axlar

Klarblå himmel, idag i kombination med ledighet. Har varit ute i linne. Solen har fått grilla fritt. Detta resulterar i att jag nu har den övre halvan av danska flaggan på varje axel. Snyggt. Jag blev i alla fall av med det där vita området som tidigare bodde på övre halvan av överarmen. Tror det var så jag resonerade när jag tog linne istället för t-shirt.
Det stora problemet med den sortens bränna är om man sedan har en tröja med kortare ärm än den man hade när man solade senast. Då blir det ett vitt område mellan tröjan och brännan. Stora problem.
Den danska flaggan är nog trots allt bättre.
Dagens låt är Effect And Cause av The White Stripes.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida