fredag, juli 10, 2009

Vad handlade veckans inlägg om?

Om förra veckan var en blandning av gassande sol, regn och åska så klarade sig denna veckan utan gassande sol. Jag tycker veckans inlägg är läsvärda och hoppas att ni tappra själar håller med. Trevlig helg och uppehåll önskas!

Joe Wong är väldigt rolig

Sugen på svensk musik i sommar?

Att vara Woody Allen

Shogun min tjockaste bok

Bruce Springsteen på CD-R

Omdebatterad Leni Riefenstahl i Södertälje


Intervju med Joyce Carol Oates

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilken fin blogg du har.

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?
Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.
Jag har varit med i 4 dygn och kan redan nu plocka ut över 1100 kronor.
Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.
Har du några mer funderingar är det bara att lämna en kommentar i min blogg http://metrobloggen.se/13579

6:49 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida