torsdag, juli 09, 2009

Bruce Springsteen på CD-R

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhqPnCadNNRzCcBsARIkTxquLWhyphenhyphenwN6cpy5DCVRXexvcy5EnxvLn9C0fwAm7qHDiuw6cGVGkueg_EkrMYA_rGJ0exWSVX40zFtSMTAHWrkZgWNEeWzuoVhKT381_tB0mBCVKT98ow/s400/bruce-springsteen-e-street-07-tour.jpg

Som tack för att Bruce Springsteen & The E Street Band för en månad sedan ordnade två av de tre bästa konserterna jag varit med om har jag roat mig med att göra en samling som jag kan lyssna på när jag är ute och rockar med min Opel. Vad tycker ni?

1 Blinded By The Light
2 4th Of July, Asbury Park (Sandy)
3 She´s The One
4 The Promised Land
5 Prove It All Night
6 Sherry Darling
7 Hungry Heart
8 Out In The Street
9 Fade Away
10 I´m On Fire
11 No Surrender
12 Bobby Jean
13 Youngstown
14 Devils & Dust
15 Radio Nowhere
16 You´ll Be Comin´ Down
17 Girls In Their Summer Clothes
18 Surprise, Surprise
19 The Wrestler

Lost In The Flood borde varit med, men på bekostnad av vad?

Läs Bruce Springsteen för nybörjare.

Läs intressant fakta om Bruce Springsteen.

PS. Många av de mest kända låtarna finns redan på en samling i handskfacket om ni undrar var t ex Born To Run och Thunder Road har tagit vägen DS.

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Johanna sa...

Hej! Jag googlade Bruce Springsteen & E Street Band och fann din blogg : )tycker att samlingen ser helt perfekt ut. :) He's the best. Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar. Kram

12:38 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida