onsdag, oktober 22, 2008

Trötter och Prosit delar på mig

Jag skulle kunna lägga mig nu och med stor säkerhet somna inom fem minuter. Men då skulle jag med lika stor säkerhet vakna framåt tio-elva, känna mig ganska pigg och inte kunna somna om förrän mitt i natten. Jag har därför bestämt mig för att till nästan vilket pris som helst hålla mig vaken två-tre timmar till och sedan somna och inte vakna förrän imorgon bitti. Förkylningen är fortfarande väldigt selektiv. Vänstra näsborren är helt opåverkad, den högra däremot är igenbommad. Om någon undrar.

Näsan på bilden har inget med inlägget att göra. Jag tar inte ansvar för om någon av dess näsborrar är täppta. Ev skatt betalas av vinnaren.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida