torsdag, juli 24, 2008

After Work utan Neil Young

After Work igår och jag var ganska tacksam över en kort arbetsdag idag efter öl och ostbricka modell större. Det är i vanliga fall lite konstigt att umgås med jobbarkompisar på fritiden, men igår kändes det helt naturligt. Som att vara ute med ett gäng kompisar, trots att vi skiljer oss i ålder och inte har jobbat tillsammans särskilt länge. Eller kanske just därför?

Jag hade inte tänkt vara ute så länge, men den planen försvann någonstans på vägen och när jag kom hem var David Letterman slut. Inte heller steg jag upp till reprisen. Jag har missat kanske två program med honom på tio år och vem var gäst igår? Neil Young. Tack youtube. Det pratas ofta om att Young kan vara en tjurig gammal gubbe, men det märks inte i denna intervjun. För övrigt den första gången han varit intervjugäst och inte musikgäst hos Letterman.

Och två dagar till Iron Maiden.

Dagens låt är Suddenly I See av KT Tunstall.

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida