tisdag, juni 24, 2008

Jag lurade en tupp på lunchen

Oftast tar ätandet av lunchen på lunchrasten bara 15-20 minuter, särskilt om man sitter själv. Sedan brukar jag gå en promenad. Om jag är för trött för en promenad brukar jag lägga mig på soffan i lunchrummet och vila. Det gjorde jag idag, jag var väldigt trött. Om jag bara varit lite trött hade förmodligen en promenad varit upplyftande, men inte idag. Jag somnade. Det har jag gjort i den där soffan förut. Men nu somnade jag verkligen. Oftast brukar man somna och vakna, titta på klockan, inse att man kan sova en liten stund till och somna en liten stund till. Idag vaknade jag inte förrän rasten hade varit slut i ca fem minuter och jag var rejält sömndrucken. Det var en ny erfarenhet. Kanske hade det rentav varit bättre att ta en promenad, men jag hade säkert somnat i skogen.
Dagens låt är Blueberry Hill av Fats Domino.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida