torsdag, juni 19, 2008

Och en trevlig midsommar önskas alla!

Balkongdörren står öppen och en behaglig värme håller mig sällskap. Sillen, potatisen, dillen, gräddfilen och eventuell dryck är köpt. Om två timmar - senast - är det tänkt att vi ska sitta i bilen och vara på väg mot färjan. Målet är en midsommar i Stockholms skärgård. Det blir inte några inlägg i helgen och jag vill önska er alla en trevlig helg!
Den stora frågan varje midsommar är vädret, så idag tänkte jag välja en låt som förhoppningsvis inte är en profetia. Oavsett vilket är det i alla fall en av deras bästa. Den hamnade som baksida på den likaledes coola singeln Paperback Writer och spelades in under arbetet med det som kom att bli albumet Revolver.
Dagens låt är Rain av The Beatles.

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Blogger Tapeworm sa...

Själv ska jag fira midsommar genom att sitta hemma framför TV:n under tiden Emma jobbar. Jag kanske äter lite gräslök.

11:38 em  
Blogger Ola Claesson sa...

Gräslök är gott.

10:36 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida