tisdag, mars 25, 2008

Återfall

Slutade dricka läsk förra året. Med slutade dricka läsk menar jag att jag inte längre hinkar i mig tre-fyra liter i veckan. Istället unnar jag mig ett glas i veckan, det tycker jag att jag är värd. Dricker annars vatten till maten och när jag blir törstig på kvällarna framför tv:n eller när jag kommer hem från träningen.
Men nu har jag haft ett återfall. Boven i dramat heter - förutom dålig karaktär - påskmust. Påskmust är förstås bara en förklädd tvilling till julmust, men det är också förbenat gott så vad gör man?
Igår och idag har jag alltså sörplat så mycket must att jag nästan ser i kors. Jag skäms lite. Men i morgon börjar min andra läskfria period. Duktig pojke.

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Fredrik Adolvsson sa...

Tordyveln flyger i skymningen!

12:05 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida