onsdag, januari 07, 2009

I vilket Elisabet Höglund lovar att visa trosorna

Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4

Den heltrevliga "underhållningen" Let´s Dance har en ny helfestlig säsong i antågande. Detta firas i svensk media med en serie intressanta reportage om denna tillställning. I Expressen - Tommy, nu gör datorn så där igen - avslöjar Elisabeth Höglund att hon ska visa trosorna.

13 av 10 svenska män (hennes man inräknad) säger tack, men nej tack.

Jag skulle vilja utveckla resonemanget, men känner att lunchen är på väg upp.

Etiketter: ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du är så fördomsfull och inskränkt.

Och antagligen en gnutta diskriminerande.

1:27 em  
Blogger Ola Claesson sa...

När blev fördomar, inskränkthet och diskriminering något negativt?

6:14 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag vet inte. Jag menade det som en komplimang. Det är tydligt du som tolkar det som något negativt. Jävligt ohyfsat.

10:37 em  
Blogger Ola Claesson sa...

Jag tar av mig byxorna och ber om ursäkt.

11:23 em  
Blogger Tapeworm sa...

Wanna get back to the blue room!

10:36 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida