torsdag, april 24, 2008

Sjukskriven

Igår jobbade jag bara 10.30 -13.30, men det var ändå ett gränsfall. När jag kom hem gick jag och la mig. Somnade och var inte vaken särskilt mycket resten av kvällen. Kände imorse att det kanske inte var någon större idé att gå till jobbet. Nu är jag ganska nyvaknad för dagen. Har alltså sovit nästan ett dygn. Försöker dricka mycket, det har man fått lära sig att man ska göra när man är sjuk. Har i alla fall inte lika ont i halsen som igår. Tror inte jag har feber, fryser eller svettas inte, men känner mig yr ibland. Hela rummet snurrade i natt när jag vakande. Konstig känsla. Ja ja. Hoppas Danmarksresan på lördag inte är i fara. Hade det inte varit för den hade jag säkert gått till jobbet idag.
Nu ska jag gå och lägga mig igen och läsa lite Mojo.
Dagens låt är My Cherie Amour av Stevie Wonder.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida