fredag, april 11, 2008

Ett plötsligt kaffesug

Jag slutade dricka kaffe för ca sju år sedan. Men nu, helt plötsligt, blev jag sugen. Konstigt. Annars känner jag nästan aldrig någon saknad av den svarta folkhemsdrog som i Sverige är lika självklar som mygg på sommaren. De få koppar jag druckit sedan jag slutade med att dricka regelbundet har inte ens smakat särskilt gott. Ännu konstigare då att jag nu sitter här och tror att en kopp kaffe skulle vara gott. Jag vet inte hur den mänskliga hjärnan fungerar men ibland misstänker jag att min inte gör det.
Dagens låt är Coffee & TV av Blur.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Tapeworm sa...

Du är uppenbarligen gravid.

7:39 fm  
Blogger Ola Claesson sa...

Illamående på morgonen? Check. Ömma bröstvårtor? Check. Matfrossa på kvällen? Check. Labilt humör? Check. Går i barnvagnsaffärer? Check. Säger "vad var det jag sa?" regelbundet? Check. Doh!

2:17 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida